sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesäloma

Joo en mennyt päättäreihin. Nukuin ja yhden ystäväni huolet painoi niskaan, mutta onneks ei ollut pakko mennä sillä mul oli muutenki jo sairaslomaa koulusta. laittauduin silti sillä päääsinhän peruskoulusta. Tai no mulla on vielä rästejä ja korottamista syksyllä, vähän kuin kymppiluokka.
Olin tänään kebabilla yhden laitoksen ohjaajan ja nuoren kanssa. Oli kyl aika täyttävää pitakebabiks. Olin sitä ennen kotona löhöilemässä ja kattomassa leffaa äidin kanssa. Voi olla että tulee jotain kosmetiikkaan liittyvää jutskaa seuraavaksi kun kirjottelen. Nyt oon tosi väsynyt ja kirjottelen tätä blogitekstiä kännykällä. Noh, mutta kuvia tähän loppuun mun eilisen ja tän päivän elämästä sun muusta.



rikkinäiset sukkahousut ja barbie leffa ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

You might like