perjantai 30. toukokuuta 2014

Shopping and liibalaaba

Heii. tänään kuuluu oikein hyvää tai no osittain huonoa mut en nyt tässä vaiheessa vielä ala selittämään asiaa. Oon ollut tänään shoppailemassa äidin kanssa ja ostin päättäreihin ballerinat ja paidan hameen ''jatkeeksi'' sekä puseron. mulla ei oo nyt valitettavasti kuvia niistä mut laittelen sit ku kerkeen.
Olin myös mummun luona, olin ihana nähdä niitä vanhoja tavaroita ym. settiä mitä oon pienempänä tyttönä käyttäny tai on painunut mieleen. Muutenkin oli tosi mukavaa olla mummun kans pitkästä aikaa.
Ihkuteltiin muuten ku molemmilla on pinkit samanlaiset sytkärit,lol.
Ainiin.. olin tänään kans nesteellä ja piti sitten maksaa ostokset, mun takana oli kauhee jono ja kappas kukkaro oli unohtunut... voi sitä häpeän määrää.
Mutta ei tässä silleen muuta. Huomenna on päättärit ja ottelen sit sieltä kuvia yms.

Tossa muuten se pusero minkä ostin :3

RR♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

You might like