maanantai 26. toukokuuta 2014

Oon avoin mielensäästäni, oon avoimesti sekaisin päästäni.

Ensimmäinen blogikirjoitus alkakoon. Kerronpa itsestäni nyt alkuun...
Olen 16 vuotias turkulainen laitoslapsi, lupaavaa. Miksi aloin taas monen miljoonan yrityksen jälkeen bloggaamaan? Well, itsetunto on nähtävästi parantunut ja mulla on paljon sanottavaa, kerrottavaa, näytettävää ja tehtävää. Luovuus on yksi vahvin vahvuuteni. Meikkaaminen ja piirtäminen on mulle kuin ruusuilla tanssimista, en meinaa sillä sinänsä helppoa vaan ihanuutta. Blogi keskittyy enimmäkseen varmaankin mun harrastuksiin ja mieleen.

Laitos?

Oon laitoksessa nyt toista kertaa. Koulunkäynti masennuksen kourissa ei onnistunut niinkuin olis halunnut. Mulla on nyt sairaslomaa koulusta henkisen tilan vuoksi. Vedin yliannostuksen ja siihen kaljaa päälle blaablaa, pitkä tarina. Mutta ylipäätänsä laitoksissa oon ollut koulunkäynnin ja mielenterveyden takia. Myös osastoilla. Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja varmaankin myös paniikkihäiriö. En nyt jaksa enempää selitellä. pitkä tarina josta vois tehdä varmaan romaanin. lol

Kiinnostuin bloggaamisesta useaan otteeseen mutta heikko itsetunto meni edelle. Oon ajatellut vlogaamista jossain vaiheessa, varmaankin meikki videoita, aiheita voi tosin antaa. :)

Noh tässä kaikki tältä erää, pari kuvaa vielä :)


RR♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

You might like