sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Äiti ♥

Tänään oon taas kotona käymässä! Kuuden tunnin reissu ja chillailua kotona.
Kirjottelen tätä nyt samalla kun oon täällä pätkittäin, elikkä tää ei ole sellanen päivän temppujen jälkeen kirjoitettu romaani. Teksti pohjautuu enimmäkseen mun rakkaaseen äitiini mutta on tässä muutakin.
Meikkaan tänään äidille häämeikin jota oon suunnitellu ja fundeerannu puolenyön jälkeen hikihatussa että mikä sopis ja mikä ei. Toivottavasti mun lopullinen tulos sitten sopii.
Oon muuten laihtunut viitisen kiloa. :o

Tässä pikkasen kuvia jostain muusta mukavasta.

Meidän Miina ♥

Sain uuden paidan äidiltä hih. Hymyilyttää :)

Tän päivän aikasempi tyyli! Rakastuin siihen vaikka ite väsäsin.

Sain myös meikkivoiteita, enimmäkseen maskeeraukseen. Näillä voi peittää tatuointeja!
Vaalein sävy on mulle suunattu tietty ja tuo vaaleampi ruskea, sen annoin ystävälleni ja toisenkin ruskean annan yhdelle ystävistäni. :)

Ulos lähtiessä näytinkin tältä. Aika pikkutarkkaa tää mun päivän selostus. :')


Muutama sana hänestä.
Äiti on mulle tärkein ihminen koko maailmassa ja ollaan kuin paita ja peppu vaikka riidellään ja tulee erimielisyyksiä. Isän pois nukkumisen jälkeen äitistä tuli mulle paljon läheisempi ja uskallan jopa avautua suurimmistakin huolista ja salaisuuksista hänelle. Vaikka äiti tekee vääryyksiä niinkuin kaikki meistä niin äiti on mun silmissä vahvin ja jaksavin ihminen koko maailmassa. ♥


Tällänen meikki siitä tuli. Kulmakarvat olis voinu jättää väliin sillä mun äidillä on aika tuuheat kulmat mutta ne nypitään ennen häitä. :)
Luomissa on hieman lämmintä violettiä ulko nurkissa, keskellä hieman keväisen vaaleanvihreää ja sisänurkissa vaaleanpunaista hitusen.
poskista tuli kans aika voimakkaat. en ole usein meikannut äitiäni ja tämä oli vain harjotus mutta kyllä mä jonkunlaisen paremman häämeikin sitten loihdin. 
Huulissa on kylmää vaaleanpunaista ja hieman samantyyppistä huulikiiltoa. :)


Siinä oli tää postaus kyllä! :)

RR♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

You might like